تاییدیه اعتبار و اصالت گوهرسنگ های خود را در سطح جهانی به نمایش بگذارید

نخستین نمایشگاه بین المللی گوهرسنگ ها، دروازه ای به سوی بازار جهانی گامی نوین در جهت رونق صادرات گوهرسنگ های ایرانی

نخستین نمایشگاه بین المللی گوهرسنگ ها از تاریخ ۳ الی ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود. این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای فعالان صنعت گوهرسنگ ایران است تا ضمن به نمایش گذاشتن محصولات و دستاوردهای خود، با تجار و فعالان این حوزه در سطح بین المللی ارتباط برقرار کرده و زمینه صادرات و ارزآوری را فراهم کنند. مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران به عنوان تنها نماینده رسمی سازمان جهانی GS1 در ایران، با سابقه ۲۸ ساله در حوزه شناسایی کالا و خدمات، در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت. این مرکز با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) به صدور شناسنامه بین المللی برای گوهرسنگ ها بر اساس استاندارد GS1 اقدام نموده است. شناسنامه بین المللی گوهرسنگ، گامی مهم در جهت ارتقای اعتبار و اصالت گوهرسنگ های ایرانی در سطح جهانی است. این شناسنامه به واسطه کدگذاری منحصر به فرد و اطلاعات کاملی که در آن درج می شود، امکان رهگیری و ردیابی گوهرسنگ ها را در زنجیره تامین فراهم می کند و به شفافیت و اعتماد در معاملات بین المللی کمک می کند.

از مزایای صدور شناسنامه بین المللی برای گوهرسنگ ها می‌توان به افزایش اعتبار و اصالت گوهرسنگ ها در سطح جهانی ایجاد شفافیت و اعتماد در معاملات بین المللی، تسهیل صادرات گوهرسنگ ها و افزایش ارزآوری، معرفی برند گوهرسنگ های ایرانی در بازارهای جهانی، حفظ و صیانت از سرمایه های ملی حمایت از تولیدکنندگان و فعالان صنعت گوهرسنگ اشاره نمود.

مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان این حوزه، در ایام نمایشگاه بین المللی گوهرسنگ ها اقدام به صدور شناسنامه رایگان برای گوهرسنگ ها می نماید.

تاریخ و محل برگزاری:

زمان: ۳ الی ۶ اسفند ۱۴۰۲

مکان: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی، سالن ۸، غرفه A10

 علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای صدور شناسنامه رایگان می توانند به وب سایت مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایرانی به نشانی nncgs1.com مراجعه یا با شماره تلفن 02152124 تماس حاصل نمایند.

حضور فعال در نخستین نمایشگاه بین المللی گوهرسنگ ها و استفاده از فرصت های صادراتی، گامی مهم در جهت رونق و توسعه این صنعت ارزشمند در ایران خواهد بود.