آبفای استان تهران به دنبال پیوستن به سامانه تایید اصالت کالا

معرفي راهكارهاي مركز و استانداردهاي  GS1با آب و فاضلاب استان تهران و معاونت‌های آن سازمان

آب و فاضلاب استان تهران، به‌ دنبال پيوستن به سامانه تائید اصالت كالاي مركز ملي شماره‌گذاری كالا و خدمات ايران و در پي استفاده از استانداردهاي بین‌المللی GS1 و راهكارهاي ارائه‌شده در مركز به همراه مديران و كارشناسان كليه مناطق مختلف استان تهران در جلسه‌ای كه روز چهارشنبه مورخ 09/05/1398 در محل سالن همايش مركز ملي شماره‌گذاری كالا و خدمات ايران برگزار شد حضور يافتند.

این همایش به همت واحد بازاریابی و روابط عمومی و توسط جمعي از کارشناس مرکز خانم‌ها رنجبر، عالم‌بین، دهقانی، حاجي قرباني با معرفي سازمان GS1 و  مركز ، ساختار طبقه‌بندی ملي و عناصر توصيفي،  ساختار طبقه‌بندی GPC،  معرفي سامانه ETS و آقايان محجوب، شيرازي با معرفی استانداردهای شناسايي، ثبت‌شده و به اشتراک‌گذاری GS1 و كدينگ سازماني و با معرفي توانمندی‌های شركت سيناپ كه يكي از همكاران تجاري (SP) مركز می‌باشد برگزار و توضیحاتی ارائه شد.

در انتها حسيني مدیر واحد بازاريابي و روابط عمومي در خصوص همكاري مركز جهت گام‌های موردنیاز در راستای  راهكارهاي GS1 و پیاده‌سازی این راهکارها در آبفا صحبت كرد. همچنين دو تن از مديران مركز آقایان صالح دوست و براتي  به سؤالات مدعوين پاسخ داده شد.

دانلود فایل ارائه‌های همایش : 

خانم عالم بین

آقای شیرازی

خانم حاجی قربانی

خانم دهقان

خانم رنجبر