کارنامه موفق صنعت، معدن و تجارت در سال 90/ضرورت اعتلای هرچه بیشتر جایگاه کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی

دکتر مهدی غضنفری، در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز، با تبریک آغاز سال جدید به خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت، کارنامه عملکرد این سه حوزه را در سالی که گذشت موید تلاش مثمرثمر مجموعه‌ای سخت کوش، مسیولیت ‌پذیر و کارآمد برای تحقق اهدافی مقدس دانست.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) دکتر ” مهدی غضنفری” در این پیام بر ضرورت تلاش همه جانبه برای اعتلای هرچه بیشتر جایگاه کشورمان در میان کشورهای منطقه و درعرصه‌های بین‌المللی تاکید کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این پیام پیش شرط دستیابی به موفقیت را برخورداری از منابع انسانی کارآمد و متعهد دانست و افزود: خوشبختانه با وجود شما همکاران تلاشگر، می‌توانیم امیدوار باشیم در تحقق اهداف تعیین شده و اجرای برنامه‌های راهبردی به افق‌های مطلوب‌تری دست یابیم.
متن کامل پیام نوروزی وزیر صنعت، معدن و تجارت بدین شرح است:
سپاس بیکران خداوندی را سزاست که توفیق خدمت در سالی دیگر را به همه ما ارزانی داشت و ملت مقاوم و شریف ایران سال 1390 را که با عنوان «جهاد اقتصادی» زینت یافته بود با افتخار و سربلندی سپری کرد.
سالی که گذشت آکنده از شوق و امید برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در قلمرو صنعت، معدن و تجارت بود. آنگونه که در یک ارزیابی جامع، بخشی از برنامه‌ها و طرح‌های راهبردی به مرحله اجرا درآمد و زمینه‌های لازم در تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله و برنامه پنجم توسعه فراهم شد.
 کارنامه عملکرد حوزه صنعت، معدن و تجارت در سالی که گذشت موید تلاش مثمرثمر مجموعه‌ای سختگوش، مسیولیت‌پذیر و کارآمد برای تحقق اهداف مقدسی است که در پیش‌رو داریم و آرزوهایی که برای خدمت مؤثرتر به صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان در سر می‌پرورانیم.
با استعانت از خداوند قادر، در سال جدید به اعتبار تلاش فراگیر و همگانی و به اتکاء عزم و همت والای شما کارکنان عزیز و مدیران شریف وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌رود تا در قالب نظامی نوین منطبق با مسیولیت واقعی ‌خود عمل کند و دوشادوش همه آحاد ملت بزرگوار ایران همسو با اهداف بلندمدت و کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هموارسازی راهی بپردازد که کاروان پیشرفت ایران اسلامی قصد عبور از آن را دارد.
اینجانب با تقدیر از تلاش غرورآفرین شما عزیزان و کلیه مدیران و کارکنان در سازمانها، موسسات و شرکت‌های تابعه در این مجال مایلم با تأکید بر حفظ موقعیت و موفقیت‌های موجود، ضرورت دستیابی به اعتلای هرچه بیشتر این جایگاه را در میان کشورهای منطقه و در عرصه‌های بین‌المللی توصیه نمایم.
 در سال جدید، پیشتازی، تحول‌آفرینی، روزآمدی، ارتقاء دانش و مهارت، افزایش بهره‌وری، بهره‌گیری بهینه از منابع و سرمایه‌ها، اتخاذ مناسب‌ترین سیاست‌ها و روش‌های اجرایی، ارایه خدمات با کیفیت به ذینفعان، بهبود فرآیند امور اداری و اجرایی، تسریع در برنامه‌های عملیاتی و خوداتکایی به عنوان امور محوری تعیین گردیده است و روشن است که پیش شرط دستیابی به موفقیت در این زمینه برخورداری از منابع انسانی کارآمد و متعهد است و خوشبختانه با وجود شما همکاران تلاشگر، می‌توانیم امیدوار باشیم در تحقق اهداف تعیین شده و اجرای برنامه‌های راهبردی به افق‌های مطلوب‌تری دست یابیم.
در آستانه فصل شکوفایی و تحول در طبیعت با ابراز تبریک آغاز سال جدید، یاد و خاطره شهیدان والا مقام و ایثارگران سرافراز را گرامی می‌داریم و از خداوند منان ایامی سرشار از بهروزی و سعادت را برای همکاران عزیز و خانواده معزز آنها و سالی مملو از افتخار و توفیقات درخشان را برای میهن اسلامی مسألت می‌نمایم.//