0

سامانه ردیابی، رهگیری و تایید اصالت کالا GS1 ایران به همراه ویدئو

مدیران موفق در جهان امروز، مشتاق رسیدن به هدف هستند و ابزار و زمان را توامان برای انجام امور فراهم می کنند.اما گاهی ابزار ها ، قدیمی شده و به روز نیستند و نیاز به راهکاری نوین برای مدیریت زمان دارند.سامانه ردیابی کالا و رهگیری کالا و تایید اصالت کالا در جی اس وان ایران – GS1 Iran ETS مدیران موفق در جهان امروز، مشتاق رسیدن به هدف هستند و ابزار و زمان را توامان برای انجام امور فراهم می کنند.اما گاهی ابزار ها ، قدیمی شده و به روز نیستند و نیاز به راهکاری نوین برای مدیریت زمان دارند.
حتما برای شما هم پیش آمده است که در جریان سفارش محصولی خاص ، نگران کیفیت و اصالت آن کالا شده باشید؛چرا که مسئولیت تمامی امور، به عنوان مدیر سازمان یا شرکت (نمایش خسارت به مدیر)، بر عهده ی شما است. حتی گاهی اوقات  با اطمنیان از کیفیت محصول و برند آن ، در پیگیری روند سفارش دچار مشکل شده اید.
سامانه ردیابی و تایید اصالت کالا (ETS) ،با بهره گیری از استاندادر های بین المللی ،خدمات شناسایی ، ایجاد شناسنامه ، نشانه گذاری ، ردیابی و رهگیری را برای تمامی محصولات به ارمغان آورده است.از جمله اهداف سامانه ی ETS ، جلوگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی به زنجیره تامین و تایید اصالت کالا در ساده ترین ،سریع ترین و بهینه ترین حالت ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =