رئیس مجلس شورای اسلامی:بهبود فضای کسب و کار زمینه اصلی اقتصاد مقاومتی است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع خروج از رکود و بهبود فضای کسب و کار، زمینه اصلی اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش شاتا از خانه ملت،«علی لاریجانی» پس از پایان بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، افزود: از کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور برای بررسی این لایحه تشکر می کنم زیرا این کمیسیون چند ماه برای بررسی این لایحه وقت گذاشته است.
وی اضافه کرد: بحث خروج از رکود و بهبود فضای کسب و کار یکی از زمینه‌های اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی است از این رو از همکاران و اعضای کمیسیون مشترک رسیدگی به این لایحه که آن را به دقت بررسی کردند، تشکر می کنم.
رییس مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که شورای نگهبان هر چه سریعتر موارد مصوب شده در مجلس را بررسی و نتایج را به مجلس اعلام کند.
لاریجانی یادآور شد: با توجه به این که امسال سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده، تصویب این لایحهٰ می تواند شرایط جدیدی برای رونق کشور ایجاد کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در تاریخ 93.05.19 و در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج غیر تورمی از رکود لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
این لایحه به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رییس جمهوری در تاریخ 93.05.14 به تصویب هیات وزیران رسیده بود.