0

جست و جوی هوشمند بر اساس استانداردهای GS1 (همراه با ویدئو)

بر اساس استانداردهای جی اس وان موضوع جست و جو در اینترنت را تا حد امکان هوشمند سازی کنید.

آیا تمام تلاش خود را کرده‌اید تا مشتریانتان محصولات شمارا پیدا کنند؟

اگر مدیر فروشگاه یا برندی تجاری هستید و از استاندارد جست‌وجوی هوشمند GS1 استفاده نکنید، بسیاری از مشتریان خود را از دست می‌دهید، چراکه مشتریان نمی‌توانند محصولات شمارا پیدا کنند یا حتی به اطلاعاتی که می‌بینند اعتماد داشته باشند.
امروزه هفتاد درصد از تمام فروش‌ها، تحت تأثیر اطلاعاتی است که به مشتریان ارائه می شود و این آمار بین خریدهای اینترنتی در وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌ها تفاوتی ندارد.
تجارت الکترونیک همچنان در انواع محصولات در سراسر جهان در حال رشد است. هیچ‌چیز مهم‌تر از این نیست که اطلاعات شما در مورد محصول شفاف و دقیق باشد.
جست‌وجوی هوشمند GS1 به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان، محصولات شمارا استاندارد شده، با اطلاعاتی ساختاریافته، دقیق و با جزئیات بالا در موتورهای جست‌وجو پیدا کنند.
نمونه‌های موفق در این زمینه نشان می‌دهد که محصولاتی که  با اطلاعات  ساختار ‌یافته به مشتریان ارائه می شوند، در نتایج جست‌و‌جو آمار بهتری دارند و این میزان تا 30 درصد قابل افزایش است.
هنگامی‌که ارتباط میان جست‌وجو و اطلاعات محصول تا این سطح می‌رسد، مشتریان شما، به‌آسانی، دقیقا آن چیزی را که به دنبالش هستند پیدا کرده و می‌خرند.

GS1 Smart Search Using GS1 Standards – Web Optimization – SEO – Smart Search

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =