نشست جهانی GS1 در سال 2021

برگزاری نشست جهانی GS1 در سال 2021 به صورت مجازی

نشست جهانی GS1 در سال 2021 به صورت مجازی انجام شد. نشست جهانی GS1 هر ساله به منظور تقویت روابط بین سازمان‌های عضو و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات هر ساله در ماه مارس برگزار می‌شود. نشست امسال نیز از تاریخ 1 الی 4 مارس مصادف با 11 الی 14 اسفند ماه سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان و الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت مجازی برگزار شد. در این رویداد حدود 96 نشست تخصصی و عمومی با موضوعاتی مانند روند تحولات دیجیتال در جهان، نقش GS1 در فناوری بلاک‌چین، معماری مدل جهانی داده‌ها، استاندارد ردیابی GS1، لینک دیجیتالی GS1، آینده بارکد روی بسته‌ها، خدمات بهداشت و درمان GS1 و غیره برنامه‌ریزی شده بود که بیش از 1800 شرکت‌کننده از 105 کشور در سراسر جهان در آن حضور داشتند و از آخرین تحولات دیجیتال و پیشرفت‌ها مطلع شده و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

مرکز نیز به عنوان یکی از اعضای سازمان جهانی GS1 در نشست جهانی GS1 در سال 2021 حضور داشته و از مطالب ارائه شده در این نشست بهره‌مند شده است.

شایان ذکر است، پیش از این اجلاس جهانی GS1 در فوریه‌ی هر سال در بروکسل، پایتخت بلژیک برگزار می‌شد و کشورهای مختلف عضو سازمان جهانی GS1 از دستاوردها و فعالیت‌های خود سخن گفته و حاضرین به همفکری در حوزه‌های گوناگون در خصوص به‌کارگیری استانداردهای GS1 می‌پرداختند.

همچنین بخوانید: به روز رسانی در مورد مجمع جهانی GS1