بازدید مهندس ملکی مدیر عامل مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران از نمایشگاه کتاب تهران

مهندس ملکی مدیر عامل محترم مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران به همراه جمعی از مدیران مرکز روز چهارشنبه (11 اردیبهشت) از غرفه مشترک موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی و مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران در سی و دومین نمایشگاه بین المللی تهران بازدید نمودند. 

در این بازدید جناب مهندس ملکی با مدیر عامل مرکز چاپ و نشر موسسه مطالعات در خصوص ظرفیت های بالقوه مرکز برای انتشار کتابهای مفید در حوزه استانداردسازی تبادل اطلاعات در زنجیره تامین و ارتقا سطح دانش مردم و مدیران صنایع مختلف گفت و گو کردند و اذعان داشتند در آینده ای نزدیک شایسته است تعاملات بیشتری بین دو سازمان برقرار شود. جناب آقای حسن پور نیز اشاره داشتند که جای خالی کتابهای مرکز در بین قفسه ها احساس می شود ، GS1 ایران اطلاعات زیادی در صنایع مختلف مانند گمرکات ، کشاورزی و …. دارد که می تواند با چاپ و انتشار این دانش ها کیفیت کسب و کار ها را در کشور عزیزمان ایران اسلامی ارتقا بخشد.

 

 

 

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که در میانهٔ اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران است.

نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری آن در همین مکان ادامه یافت. امّا از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران (در محله عباس‌آباد) برگزار گردید و در سال ۱۳۹۵ (بیست و نهمین دوره) محل برگزاری به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب شهر تهران تغییر یافت.سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب در سال ۱۳۹۶ در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد اما در سال ۱۳۹۷ نمایشگاه کتاب دومرتبه به مصلای امام خمینی تغییر مکان یافت و دوباره مشکلات ترافیکی و کمبود امکانات را رقم زد.

 

 

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت ماه با “شعار خواندن توانستن است” در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

 

 

 

آدرس غرفه مركز: مصلي امام خميني (ره) – روبروي شبستان – سالن F6 غرفه 17 

اين غرفه به همت شركت چاپ و نشر بازرگاني (وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني) برگزار شده است.