فصلنامه ایکد

انتشار فصلنامه علمی-تخصصی ایکد(زمستان 99)

شماره 42 فصلنامه علمی-تخصصی ایکد منتشر شد.

فصلنامه ایکد در راستای توسعه، ترویج و پیاده‌سازی استانداردهای GS1 در مدیریت زنجیره‌های تامین کشور ایجاد شده است. شماره 42 فصلنامه از 5 بخش اصلی تشکیل شده‌است. در بخش اول و دوم به ارائه مقالات کاربردی استفاده از استانداردهای GS1 در حوزه شفافیت مالیاتی و معرفی برخی از خدمات مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران پرداخته شده است.بخش سوم و چهارم شامل معرفی استاندارد کتابچه کسب‌وکار اصلی CBV(Core Business Vocabulary) و مطالعات موردی از پیاده‌سازی استانداردهای بهداشت و درمان در یک شرکت مرتبط با این حوزه می‌باشد؛ و در نهایت در بخش‌های آخر فصلنامه به ارائه گزارشات و همایش‌های GS1 پرداخته شده است.

فصلنامه ایکد با سردبیری آقای علیرضا خزائی به انتشار رسیده است.

امید است، با انتشار مجله علمی-تخصصی ایکد گام مؤثری به سوی دانش‌بنیان نمودن کسب وکارها و چرخه اقتصادی کشور برداشته شود.

در این شماره از فصلنامه مقالات کاربردی شامل نحوه استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی حافظه فیزیکی (EFD)  و استانداردهای GS1 برای شفافیت مالیاتی، معرفی خدمات ارائه‌ شده توسط مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران، معرفی استاندارد CBV، ایجاد ساختار استاندارد از کیفیت داده‌ها و آشنایی با استانداردهای داده در حوزه بهداشت و درمان ارائه ‌شده است.

از کلیه پژوهشگران، متخصصین و اندیشمندان در این حوزه دعوت به عمل می‌آید به‌منظور همکاری با این مجله و غنا بخشیدن به مطالب آن یافته‌های علمی خود را به آدرس پایگاه اینترنتی مجله به نشانی e-code@gs1-ir.org ارسال نمایند تا پس از تائید کمیته علمی به چاپ برسد. شایان ‌ذکر است فصلنامه به‌صورت دیجیتال در سایت www.e-code.ir  و پایگاه اینترنتی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی به نشانی /https://trindoc.itsr.ir در دسترس عموم علاقه‌مندان است.

ورود به وبسایت ایکد: e-code.ir