استقرار معتبرترین سیستم کد گذاری کالا در چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران

سیستم کدگذاری GS1 که معتبرترین و جامع ترین سیستم کدگذاری کالا در سرتاسر جهان بوده برای نخستین بار در چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران «Iran mode» بصورت آزمایشی ارائه خواهد شد.

سیستم کدگذاری GS1 که معتبرترین و جامع ترین سیستم کدگذاری کالا در سرتاسر جهان بوده برای نخستین بار در چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران «Iran mode» بصورت آزمایشی ارائه خواهد شد.

پیرو مذاکرات اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران  با مسئولین مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران ( وابسته به مرکز مطالعات بازرگانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ) سیستم کدگذاری GS1 که معتبرترین و جامع ترین سیستم کدگذاری کالا در سرتاسر جهان بوده که در بیش از 112 کشور مورد استفاده می باشد ، برای اولین بار در این نمایشگاه بصورت آزمایشی ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش دو اپلیکیشن خاص نمایشگاه طراحی شده که یکی از آنها برای غرفه داران و دیگری برای مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که غرفه داران با استفاده از این نرم افزار می توانند برای محصولات خود، شناسنامه یا کاتالوگ ایجاد کرده و بارکد آن را روی محصول الصاق کنند.

همچنین به هر غرفه نیز یک نماد  QR CODE ارائه می‌شود که بر سردر غرفه نصب شده و اطلاعات مربوط به هر غرفه را در خود ذخیره می‌کند و در کاتالوگ محصولات نیز اطلاعاتی همچون مرجع سازنده، نام محصول، نوع، جنس، رنگ، دوخت و . . را می‌توان ثبت کرد.

نرم افزار مخصوص مخاطبان به گونه‌ای طراحی شده است که با مراجعه به غرفه و اسکن بارکد غرفه می‌توانند کلیه اطلاعات محصولات را در گوشی خود مشاهده و ذخیره کنند. همچنین مشتریان می‌توانند بارکد روی محصولات را با گوشی خود اسکن و از شرح جزئیات کاتالوگ ایجاد شده توسط غرفه دار مطلع شوند.

همچنین برای نخستین بار در تاریخ برگزاری نمایشگاه‌ها 45 شهر کشور با اعزام تیم‌های بازاریابی با هدف اطلاع رسانی و جذب سیستم خرده فروشی پوشاک در جریان کم و کیف چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران «ایران مُد» از 13 تا 16 شهریور ماه هر روز از ساعت 12 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران سالن 38B غرفه 47 آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.