0

پیش شماره شرکتی GS1 چیست؟ (به همراه ویدئو)

هنگامی  یک شرکت یا شخصی به GS1 می‌پیوندد و عضو آن می‌شود، ما یک پیش‌شماره شرکتی برای آن‌ها صادر می‌کنیم. این پیش‌شماره‌ی عددی ، برای هر عضو GS1 به‌صورت منحصربه‌فرد صادر می‌شود.

هنگامی  یک شرکت یا شخصی به GS1 می‌پیوندد و عضو آن می‌شود، ما یک پیش‌شماره شرکتی برای آن‌ها صادر می‌کنیم. این پیش‌شماره‌ی عددی ، برای هر عضو GS1 به‌صورت منحصربه‌فرد صادر می‌شود.

اکثر افراد یا شرکت‌هایی که به GS1 ملحق می‌شوند از این پیش‌شماره برای شناسایی محصولات خود استفاده می‌کنند.

این اعداد که شناسه جهانی قلم کالای تجاری یا GTIN نامیده می‌شوند، تقریباً بر روی هر کالایی که در سراسر جهان فروخته می‌شود در زیر بارکد قابل‌مشاهده است. این اعداد در همه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و حتی آنلاین مانند eBay، Amazon و Google Shopping استفاده می‌شود.

پیش شماره شرکتی همچنین در خدمات غذایی نیز استفاده می‌شوند و در حوزه سلامت و بهداشت نیز کمک شایانی به حفظ جان مردم و صرفه‌جویی در هزینه‌ها کرده‌اند.

شما می‌توانید از پیش‌شماره‌های شرکتی برای شناسایی بسته‌بندی محصولات خود نیز استفاده کنید و شماره‌هایی برای شناسایی پالت‌ها و واحدهای لجستیکی نیز ایجاد کنید و از آن‌ها برای ردیابی مرسوله‌های خود استفاده کنید.

از پیش شماره های شرکتی حتی می‌توان برای ایجاد شماره‌ی شرکت‌ها و مکان‌ها مانند فروشگاه‌ها، مراکز توزیع و همچنین بیمارستان‌ها استفاده کرد..

همچنین پیش‌شماره شرکتی قابلیت استفاده برای شناسایی دارایی‌ها و مراقب‌های بهداشتی را دارد و مراقبت از بیمار را بهبود می‌بخشد.

این شماره‌ها تقریباً در تمامی کشورهای دنیا استفاده می‌شود چراکه همه‌ی آن‌ها جزئی از سامانه استانداردهای GS1 هستند.

ما از سال 1974 این شناسه‌ی یکتا  را ارائه داده‌ایم و تنها با مجوز GS1 می‌توان  منحصربه‌فرد بودن آن را تضمین کرد و به همین دلیل است که بیش از 91000 شرکت در ایران و بیش از 2 میلیون در سطح جهان از استانداردهای GS1 استفاده می‌کنند تا فضای کسب‌وکار رونق بیشتری بگیرد.

برای اینکه بدانید GS1 چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌بخشد، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 12 =