0
جعفر سرقینی

پیام تبریک سرپرست وزارت صمت به مناسبت روز صنعت و معدن (به همراه ویدئو)

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیامی روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان بخش صنعت و معدن کشور تبریک گفت.

 پیام تبریک روز ملی صنعت و معدن

حسین مدرس خیابانی ضمن گرامیداشت این روز و قدردانی از فعالان بخش صنعت و معدن کشور، اظهار داشت:

در دهه کرامت قرار داریم و در عین حال ۱۰ تیر ماه روز ملی صنعت و معدن است. بنده دهه کرامت، میلاد امام رضا (ع) و همچنین روز ملی صنعت و معدن را به تمامی صنعتگران، معدنکاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان تبریک عرض می‌کنم که الحق والانصاف فعالیت آن‌ها دست مریزاد دارد که در سخت‌ترین شرایط تحریم و پیچیدگی‌هایی که امروز در مسیر تولید ایجاده شده است، اجازه ندادند که حتی یک لحظه چرخ تولید نه تنها متوقف شود، بلکه نگذاشتند فعالیت این چرخه کند شود.

پیگیری نهضت ساخت داخل

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت بومی‌سازی در بخش صنعت، افزود:

امیدوارم که بتوانیم این شرایط سخت را با تلاش شما صنعتگران عزیز و کارآفرینایی که در جهت عزت، افتخار، استقرار و خودکفایی ایران گام بر می دارید، گذر کنیم و مطمئن باشید که دولت به ویژه در سالی که به فرمان رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است، تمام تلاش خود را برای هموارکردن مسیر تولید انجام خواهد داد و سنگ‌ها را از جلوی پای تولیدکنندگان برخواهد داشت. طبیعی است در برنامه‌هایی که در وزارت صنعت در سال ۹۹ دنبال می‌شود، مهمترین آن تامین مواد اولیه و شناسایی و توسعه بازارهای صادراتی است. همچنین در این سال باید بر روی ساخت داخل تکیه کرد و باید سعی کنیم بومی‌کردن بخش تولید و صنعت کشور را توسعه دهیم.

 پیروزی صنعتگران در مقابل دشمنان نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صنایع، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان پیام خود، اظهار داشت:

در پایان برای همه کارگران، مهندسین، مدیران و کارآفرینان بخش صنعت و معدن کشور آرزوی توفیق می‌کنم و از همه این عزیران تقدیر و تشکر می‌کنم که با  ایثارگری و فداکاری نگذاشتند دشمنان نظام اسلامی به اهدافشان برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.