0

بارگذاری اطلاعات صحیح محصولات در یک سامانه استاندارد اطلاعات چه کمکی به تولید کننده می‌کند؟

این ویدئو در مورد فردی است که به تازگی خط تولید محصولات خودش یعنی مربا را راه اندازی نموده و کسب‌وکار او رونق گرفته و محصولات وی در بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آنلاین به فروش می‌رسد.

این ویدئو در مورد فردی است که به تازگی خط تولید محصولات خودش یعنی مربا را راه اندازی نموده و کسب‌وکار او رونق گرفته و محصولات وی در بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آنلاین به فروش می‌رسد.

اما توافق با مشتریان وقتی تعدادشان بسیار زیاد باشد، خیلی سخت است زیرا هر فروشگاهی اطلاعات محصول را در قالب مخصوص به خود می‌خواهد و این موضوع باعث شده تا اطلاعات محصولات او ناقص و اشتباه نمایش داده شود.

شخصی دیگر برای یک فروشگاه آنلاین کار می‌کند که به‌سرعت در حال رشد است. برای دسترسی به محصولات در دسته‌بندی‌های وب‌سایت فروشگاه باید اطلاعات درستی از آن‌ها ثبت شود اما دریافت اطلاعات دقیق و صحیح از تولیدکنندگان کالا معمولاً سخت است.

این اشخاص به دلیل اطلاعات نادرست و ناقصی که وارد کرده‌اند نه‌تنها وقت خود را تلف‌کرده‌اند بلکه میزان فروش آن‌ها نیز کاهش پیدا کرده است.

پیشنهاد GS1 به هردوی آن‌ها مجموعه خدماتی است که به آن‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات محصولات را به همراه یکدیگر بهبود بخشند.

در ابتدا شخص تولید کننده مربا باید کنترل اطلاعات مربوط به محصول خود را به دست گیرد. برای این کار می‌تواند از GS1 برای بررسی کیفیت اطلاعات ذخیره‌شده در دستگاه‌های داخلی استفاده کند.

او همچنین می‌تواند از GS1 برای جمع‌آوری اطلاعات و تصاویر صحیح در یک قالب استاندارد کمک بگیرد. برخی اطلاعات نظیر اندازه بسته که برای موجودی محصولات در انبار مفید است را نیز ذخیره کند.

سایر اطلاعات مانند مواد تشکیل‌دهنده ممکن است برای اطلاع‌رسانی به مصرف‌کنندگان استفاده شود، البته این اطلاعات با یک شناسه منحصربه‌فرد جهانی یا GTIN مرتبط است و از همان شماره برای ایجاد بارکد محصولات استفاده نیز می‌شود.

شخص تولیدککنده مربا اطلاعات صحیح محصولات را که مبتنی بر استانداردهای GS1 است یک‌بار وارد می‌کند و می‌تواند با هر فروشگاهی آن را به اشتراک بگذارد.

به همین ترتیب خانم فروشنده آنلاین نیز می‌تواند به‌راحتی اطلاعاتی راجع به کیفیت محصولات از یک منبع واحد دریافت کند.

اطلاعات بهتر محصول برای این اشخاص به معنای بازدهی و فروش بیشتر است و بنابراین هریک می‌توانند بر روی رشد شغلی خود و رضایت مشتری تمرکز کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود اطلاعات مربوط به محصول خود، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =