چرا کسب و کارهای آنلاین به بارکد اهمیت می دهند (و شما هم باید اهمیت بدید!)

اهمیت بارکد در کسب و کارهای آنلاین : برای اطمینان از کشف محصولات شما در یک بازار رقابتی آنلاین ، مشاغل کوچک باید در مورد شناسایی و بارکد کردن صحیح محصولاتشان آگاه شوند. چرا؟ به محصولاتی که صحیح بارکد گذاری شده اند فکر کنید زیرا کدگذاری آنها در نتایج جستجو یافت می شود. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی عملکرد این کار و سایر ملاحظات مهم برای شناسایی درست محصولات شما وجود دارد. ش

 

اهمیت بارکد در کسب و کارهای آنلاین : برای اطمینان از کشف محصولات شما در یک بازار رقابتی آنلاین ، مشاغل کوچک باید در مورد شناسایی و بارکد کردن صحیح محصولاتشان آگاه شوند. چرا؟ به محصولاتی که صحیح بارکد گذاری شده اند فکر کنید زیرا کدگذاری آنها در نتایج جستجو یافت می شود. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی عملکرد این کار و سایر ملاحظات مهم برای شناسایی درست محصولات شما وجود دارد.

 

چرا بارکد در فروش آنلاین اهمیت دارد؟

 

 

بارکدها در همه جا وجود دارند و تقریباً در هر محصول در سطح جهان یافت می شود. همه ما بارکدی را دیده ایم که هنگام خرید در یک فروشگاه ، در صفحه پرداخت اسکن شده است ، اما آنچه شما احتمالاً نمی دانید این است که اعداد رمزگذاری شده در بارکدها دارای ارزش فوق العاده ای در فضای آنلاین نیز هستند.

شناسه ای که برای محصولات فیزیکی استفاده می شود همان شناسه ای است که شما برای فروش آنلاین محصولات استفاده می کنید. آنها یک پل مهم بین لیست های آنلاین و کالای فیزیکی تشکیل می دهند و به شما در حفظ نظم در روند مدیریت موجودی کمک می کنند. آنها همچنین به بهینه سازی توانایی محصول شما در جستجوهایی که  مشتریان شما در هنگام خرید آنلاین انجام می دهند، کمک می کنند.

از همه مهمتر ، شما باید در مورد وجود بارکد های مناسب مراقبت کنید زیرا بازارهای آنلاین  جعل می کنند. برخی از خرده فروشان آنلاین پیشرو لیست محصولات پنهانی دارند که با UPC  که کد محصول جهانی است، مشخص نشده اند.

آمازون به طور واضح در وب سایت مرکزی خود اعلام کرد که شماره شناسایی محصول معتبر است و به طور خاص با شرکتی که محصول را میفروشد مرتبط است. eBay و Google هم دستورالعمل های مشابه ای دارند. برای فروش موفقیت آمیز با این شرکت ها  و سایر خرده فروشان ، مهم است که به سرعت بارکدها ، UPC ها و نحوه تنظیم صحیح آنها را از ابتدا مشخص کنید.