نشست مشترک با اداره تدارکات و انبارهای شرکت توزیع برق مشهد

در ادامه پروژه ردیابی و تائید اصالت کالا در شبکه توزیع نیروی برق کشور نمایندگان مرکز در اداره تدارکات و انبارهای شرکت توزیع برق مشهد حضور یافتند.

در این نشست شش تولیدکننده که از تأمین‌کنندگان کالای توزیع برق مشهد هستند نیز حضور داشتند. این شرکت‌ها در پروژه پایلوت این طرح حضور دارند و در این جلسه از تجربیات خود در خصوص استفاده از سامانه صحبت کردند. همچنین آنها سوالات و ابهامات خود از سامانه را مطرح کردند که نمایندگان مرکز پاسخ دادند و موارد مطرح شده را برطرف ساختند.

طبق برنامه‌ریزی شرکت توزیع برق مشهد، پروژه پایلوت طرح مذکور با حضور ۱۵ تامین‌کننده تا انتهای سال جاری هدف‌گذاری شده که تا کنون ۱۴ شرکت در حال استفاده از این سامانه می باشند.

به گفته مسئولین توزیع برق مشهد، این شرکت طبق برنامه داخلی، تا انتهای بهار سال آینده تمامی کالاهای خود را از این سامانه ردیابی خواهد نمود.

شایان ذکر است همایشی با موضوع شناسایی و ردیابی دارایی‌های فیزیکی شبکه توزیع برق در تاریخ ۲۵ دی ماه سال جاری با حضور نمایندگان ۴۰ شرکت توزیع نیروی برق کشور و نمایندگانی از شرکت توانیر در مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران برگزار می‌گردد.

پیوندهای مرتبط
» وب‌سایت اختصاصی پروژه تأیید اصالت کالا