نخستین گردهمايي عمومي خانواده مركز ملي شماره‌گذاري كالا و خدمات ايران با حضور مديران عامل شركت‌هاي نمايندگي

روز دوشنبه مورخ 1397/12/20 اولين گردهمايي عمومي خانواده مركز ملي شماره گذاري كالا و خدمات ايران با حضور مديران عامل شركت هاي نمايندگي، در سالن همايش هاي مركز برگزار گرديد.

در ابتدا توضيحاتي پيرامون عملكرد شبكه نمايندگي در سال 1397 و مقايسه آماري آن با سال‌هاي گذشته در سه حوزه اصلي فعاليت شركت‌‏هاي نمايندگي شامل عضويت، كدينگ و اشتراك سالانه توسط واحد امورمشتركين و نمايندگي‏‌هاي مركز صورت گرفت. در اين راستا توضيحات و آمار تكميلي در خصوص سامانه متمركز پيگيري اشتراك سالانه ارائه گرديد. در ادامه به عواملي كه باعث ايجاد نوسان در عملكرد شبكه نمايندگي در دريافت عضويت جديد و تخصيص كد ملي كالا و GTIN اشاره شد و به برخي از راهکارها و برنامه‌هاي آتي مركز در سال آينده جهت مرتفع‌سازي نوسانات مذكور پرداخته شد.

در پايان نيز مدير عامل مركز جناب آقاي مهندس پارياب، دقايقي به گفت‌وگو با حاضرين گردهمايي پرداختند. طي گفت‌وگوي بين مدير عامل مركز و حاضرين، ضمن اشاره به برخي از برنامه هاي مركز در سال آينده از جمله برگزاری مجموعه همایش‌‏های بین‌‏المللی کاربرد استانداردهای GS1 در کسب‌وکار الکترونیکی در هفته دوم اردیبهشت‏‌ماه، به پرسش‌هاي حاضرين در خصوص مشكلات و دل‌مشغولي‌‏هاي شركت‌هاي نمايندگي پرداخته شد.

با توجه به اقبال شرکت‏‌های نمایندگی از این نشست، مقرر شد که این نشست‌ها به طور منظم برنامه‌‏ریزی و برگزار شود.