عقد قرارداد با اتاق اصناف ایران در راستای اجرای الزام اخذ کد GLN اصناف کشور

به گزارش روابط عمومی مرکز، در راستای اجرای مصوبات یکصد و بیست و هشتمین جلسه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی مبنی بر صدور کد GLN برای تعیین موقعیت مکانی واحدهای صنفی، در روز یکشنبه مورخ 24 دی ماه قرارداد “بهره برداری مشترک از نرم افزار نظارت مردمی” میان مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران و اتاق اصناف ایران منعقد گردید و به امضای مهدی مظهری مدیرعامل مرکز و مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران رسید.

به گفته مهدی مظهری اپلیکیشن نظارت مردمی در راستای ایجاد امکان دسترسی بهتر مردم به اطلاعات کالاها و خدمات قابل عرضه اصناف کشور و همچنین برقراری ارتباط با اتحادیه‌های صنفی طراحی شده است. وی افزود مردم با استفاده از این نرم افزار می‌توانند موقعیت دقیق مکانی اصناف را جستجو نمایند.

در ادامه مجتبی صفایی بیان نمود که من‌بعد یکی از مهم ترین ابزار دریافت شکایات مردمی از اصناف و راه ارتباطی آن ها با اصناف، اتحادیه‌های مربوطه، بازرسان اتاق اصناف ایران سراسر کشور، این اپلیکیشن خواهد بود، همچنین مردم می‌توانند اطلاعات کالا و خدمات و قیمت مربوطه شکایت یا رضایتمندی خود را از طریق این اپلیکیشن مشاهده، مقایسه، دریافت و ثبت نمایند.