سال نو مبارک

سال نو مبارک

به نام خالق بی همتا

با رویش هر جوانه در بهار، جلوه‌ای از جمال خداوند متجلی می‌شود، پرتویی دلربا و چهره‏ای زیبا از آفرینش كه غنچه ‏لبخند بر لبان افراد می‌نشاند و عـید نوروز فرصتی است برای اصلاح و زمینه‌ای برای تحـول و نو شدن، نو شدن باورها، نگرش‌ها، اندیشه‌ها و رفتارها.
در دنیای فراصنعتی امروز سازمان‌هایی در عرصه رقابت موفق‌ خواهند شد كه خلاقیت و نوآوری را شعار خود قرار داده و انعطاف در مقابل تغییرات محیطی را به‌عنوان بخشی از كسب وكار خود قلمداد كنند.

تبریک سال نو

حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ GS1  ایران توانست با سعی و تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت حمایت از صنعت و تولید ایرانی و ارتقاء خدمت‌رسانی به عموم جامعه بالاخص صنعت‌گران و تولیدکنندگان به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت‌های خود گام‌های بلندی بردارد و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.
مزیت‌هایی که GS1 برای صنعت ایجاد می‌نماید عبارت است از پیشگیری از جعل و کپی به وسیله تایید اصالت کالا، ردیابی و رهگیری محصولات، مدیریت صحیح انبار و موجودی، پیشگیری از قاچاق و … .
کشور ایران سال‌ها خواستار عضویت در سازمان بهداشت جهانی WTO بوده است؛ اما حال که عضو سازمان جهانی GS1 است که هم رده سازمان‌های بزرگ ارائه کننده استانداردهای جهانی است بهتر است سازمان‌ها از این فرصت استفاده حداکثری کنند و از انجام برخی کارهای موازی مانند سامانه های کد کالا یا خدمت، تولید کدهای شناسایی کننده کالا و همچنین بانک‌های اطلاعاتی موازی جلوگیری شود. مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدکات ایران طی 25 سال افتخار همکاری با نهادها و سازمان‌های بزرگی همچون وزارت نفت و سازمان‌های تابعه آن، سازمان توانیر، سازمان توزیع برق، سازمان آبفا و قریب به 95 هزار تولید کننده در کشور را داشته است.
 امید است در سال پیش رو،  این تلاش‌ها در راستای دستیابی به چشم‌انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت، افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد. GS1 ایران از تمام سازمان‌ها و نهادها دعوت می‌نماید تا به جمع خانواده بزرگ GS1 بپیوندد.
خدمت به شما و کسب رضایت، افتخار ماست.

امید است با اتكال به خداوند سبحان و همراهی و پشتكار تمامی كاركنان سخت‌كوش مرکز نقش مؤثرتری را در اعتلای بخش صنعت در میهن عزیزمان برعهده گیریم.
همچنین شیوع بیماری کرونا در کشور در آستانه نوروز 99 قلب همه ما را آزرده کرده است، قلبا از درگاه ایزدی آرزومندم هر چه سریعتر بهبودی کامل نصیب تمام مبتلایان به این بیماری شود.
سلامتی و تن درستی تمام مردم کشورم را از خداوند منان خواستارم.

علیرضا ملکی

 

 

سال نو مبارک