سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت

 

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، مساله ای است که این روزها دغدغه بسیاری از صاحبین کسب و کارهای اینترنتی یا استارتاپ ها شده است. سئو همان چیزی است که مشخص می کند وبسایت شما چه رتبه ای در نتایج گوگل به خود اختصاص داده است. همه به دنبال رسیدن به صدر جست و جوهای گوگل هستند. برای رسیدن به این رتبه نیاز به فراهم ساختن برخی زیرساخت ها می باشد. در این رقابت، باید هر روز اطلاعات خود را به روز رسانی نمایید.

 

 

 

آموزش سئو

آیا میدانید اولین قدم یک کاربر برای خرید اینترنتی، جست و جو در گوگل و سایتهای دیگر است؟

آیا می دانید که ۹۴٪ کاربران اینترنت فقط بر روی نتایج طبیعی یا ارگانیک گوگل کلیک می کنند؟

آیا می دانید که ۹۳٪ ورودی سایت‌های بزرگ از موتورهای جستجو می‌باشد؟

آیا می دانید که ۹۰٪ کاربران در همان صفحه اول گوگل به نتیجه مورد نظر خود می رسند؟

 

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، مساله ای است که این روزها دغدغه بسیاری از صاحبین کسب و کارهای اینترنتی یا استارتاپ‌ها شده است. سئو همان چیزی است که مشخص می کند وبسایت شما چه رتبه ای در نتایج گوگل به خود اختصاص داده است. همه به دنبال رسیدن به صدر جست و جوهای گوگل هستند. برای رسیدن به این رتبه نیاز به فراهم ساختن برخی زیرساخت‌ها می‌باشد. در این رقابت، باید هر روز اطلاعات خود را به روز رسانی نمایید.

 آموزش سئو، به شما کمک می کند که خودتان میتوانید قسمت‌های عمده ای از مشکلات و مسائل مربوط به بهینه سازی سایت را برطرف نمایید، پیشنهاد ما این است که آموزش‌های سئو که در دوره ویژه دیجیتال مارکتینگ ارائه میشود، هرگز  از دست ندهید. مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب نمودن سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی سئو می‌باشد. بطوری که در چند سال اخیر سیاست‌های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت‌ها همسو شده است.امروزه یکی از مشکلات بزرگ که گریبان گیر سئو و همچنین وبمسترها شده است، وجود اطلاعات غیر تخصصی و گاها اشتباه در زمینه سئو در اینترنت می‌باشد که متاسفانه سایت‌ها را به سمت نابودی می کشاند.

 

 جهت آشنایی با دوره‌های سئو با ما تماس بگیرید:

 02188924605 داخلی 230 و 318

یک جلسه رایگان آشنایی با دوره

ثبت نام دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

 

ثبت نام کنید