دومین روز از چهارمین جشنواره توزیع و پخش امروز برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره توزیع و پخش شامل کنفرانس، نمایشگاه و مراسم تندیس دیموند در روزهای 21 و 22 تیر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران، افتتاحیه رسمی این جشنواره و تقدیر از برگزیدگان روز سه شنبه 21 تیر در تالار بزرگ کشور برگزار شد.

محمد هادی دبیر اجرایی این مراسم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین جشنواره توزیع و پخش به عنوان گسترده‌ترین گردهمایی اقتصادی بازرگانی، تولیدی و توزیع و پخش کشور بوده و با حضور مسئولان دولتی مدیران سازمان و نهادها و طیف گسترده شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاحیه رسمی و تقدیر از برگزیدگان روز سه شنبه 21 تیر در تالار بزرگ کشور برگزار شد.

محمد هادی افزود: از مهمترین محورهای اصلی این کنفرانس می توان به جایگاه نظام توزیع و پخش در اسناد ملی، وضعیت زیربناها و پشتیبانی و چالش‌های اساسی نظام توزیع و پخش، تجارت الکترونیکی و ایران کد و ترویج نام و نشان تجاری و بسته بندی اشاره کرد.

هادی اضافه کرد: در این کنفرانس مفتح معاون وزیر بازرگانی به عنوان ریاست حضور داشته و از مهمترین افراد حاضر در شورای سیاست گذاری می توان از محبیان به عنوان ریاست شورای سیاستگذاری، خاوری رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی، روغنی معاون وزیر صنایع، فرزین معاون وزیر اقتصاد، فراهانی رئیس شورای اصناف کشور و جمعی دیگر از مسئولان عالی رتبه کشور اشاره کرد.

وی تصریح کرد: این مراسم به بررسی وضعیت توزیع و پخش و راهکارهای بهبود آن از دو منظر تجربی و علمی پرداخته و سعی در تشویق و ترغیب دانشجویان و دانش پژوهان برای تحقیقات دارد.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره توزیع و پخش اظهار داشت: ضمن برگزاری کنفرانس نمایشگاه توزیع و پخش به منظور برآورده کردن قسمتی از نیازهای ضروری این بخش و مراسم تندیس دیموند با هدف ارتقای توزیع و پخش کالا و خدمات در جامعه برگزار می‌شود.

همچنین در دومین روز از برگزاری این کنفرانس، رضانژاد مدیر شرکت داناپژوه از نمایندگان ایران‌کد در این مراسم به سخنرانی در خصوص ایران‌کد، الزامات قانونی و مستندات در زمینه توزیع و پخش می‌پردازد.