بازدید رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و تیم همراه از سایت نمایشگاه بین المللی یاسوج

دکتر احمد تشکینی مسئول طرح آمایش وزارت صمت  بهمراه مدیران سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی یاسوج، به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و مشکلات نمایشگاه بین المللی این استان، از سایت نمایشگاه بین المللی یاسوج بازدید کردند.

به نقل از روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، احمد تشکینی ضمن تاکید بر تعیین تکلیف این پروژه، افزود: سیاست وزارت صمت شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل‌های موجود استان ها و همچنین تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام در قالب طرح آمایش است.

مسئول آمایش وزارت صمت  با اشاره به موقعیت جغرافیایی پروژه افزود: تعیین تکلیف عرصه محل اجرا در دستور کار جدی قرار خواهد گرفت و با تشکیل جلسات تخصصی با حضور تمام دست اندکاران این پروژه، امیدواریم این ظرفیت و پتانسیل بالقوه موجود به فعلیت برسد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت یاسوج نیز در این بازدید ضمن تاکید بر نقش ایجاد نمایشگاه در توسعه صنعتی، معدنی و تجاری استان افزود: هر چند سرمایه گذاران تا کنون اقدام به ساخت ۲ هزار متر مربع سوله نموده و بخشی از تاسیسات و زیرساخت های مورد نیاز را تامین نموده اند، اما با توجه  به موقعیت پروژه و پیش بینی های صورت گرفته، قریب به ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است .

سالار حسین پور افزود: عرصه موجود در مالکیت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران می باشد و نیاز هست با حضور مدیران شرکت، تصمیمات لازم اتخاذ و عملیات اجرایی پروژه مجددا آغاز گردد.
این پروژه در زمینی به مساحت ۳۴ هکتار و در جنوب شرقی شهر یاسوج و در مجاورت سد مخزنی شاه قاسم واقع گردیده است.