اپلیکیشن‌های کاربردی مرکز

شگفت زده شوید! کالاهای ایرانی را اسکن کنید و کاتالوگ الکترونیکی آنها را مشاهده نمایید! اگر مايليد بدانيد كشور سازنده يك محصول خاص كجاست با اسكن باركد آن يا ورود سه رقم سمت چپ كد 13 رقمي محصول، پاسخ را بيابيد.

کالایاب

با این برنامه با جستجوی نام کالای مورد نظربه لیست تامین کنندگان آن کالا دسترسی پیدا می کنید. می توانید از لیست مورد نظر، تامین کننده مورد نظر خود را انتخاب کرده و مواردی نظیر لیست محصولات و اطلاعات تماس تولید کننده را مشاهده نمایید.

همچنین این برنامه شما را قادر خواهد ساخت به طور تخصصی به جستجوی کالای مورد نظر پرداخته و با انتخاب مشخصات ، کاتالوگ الکترونیکی آن کالا را مشاهده نمایید.

برای دریافت اپلیکیشن موبایلی کالایاب از کافه‌بازار کلیک کنید

کاتالوگ کالاها (بارکد خوان GS1)

شگفت زده شوید! کالاهای ایرانی را اسکن کنید و کاتالوگ الکترونیکی آنها را مشاهده نمایید!!!

اگر مايليد بدانيد كشور سازنده يك محصول خاص كجاست با اسكن باركد آن يا ورود سه رقم سمت چپ كد 13 رقمي محصول، پاسخ را بيابيد.

 

برای دریافت اپلیکیشن موبایلی کاتالوگ کالا‌ها از کافه‌بازار کلیک کنید

 

حامیران

 حامیران

 این اپلیکیشن به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با اسکن بارکد محصولات مختلف بتوانند به کاتالوگی که سازنده و یا تأمین‌کننده آن کالا ایجاد کرده است دسترسی داشته باشند.
همچنین اگر یک محصولی تولید داخل باشد آن را به اطلاع کاربر می‌رساند تا بدین‌وسیله آن‌ها به خرید کالای ایرانی ترغیب شوند.
این اپلیکیشن با نمایش کاتالوگ محصولی که سازنده و یا تأمین‌کننده ایجاد کرده است تا حد زیادی از جعلی بودن کالا پیشگیری می‌نماید. ممکن است یک جاعل از بارکد و لیبل سازنده دیگری برای محصولات خود استفاده کرده باشد.

برای دانلود اپلیکیشن روی این لینک کلیک نمایید (Android)