استقبال رئیس سازمان GS1 سنگاپور از انتشار کتاب آشنایی با استانداردهای GS1

رئیس سازمان GS1 سنگاپور از انتشار کتاب آشنایی با استانداردهای GS1 استقبال کرد.
آقای علیرضا ملکی مدیرعامل مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات و رئیس سازمان GS1 ایران، طی نامه‌ای آقای لئو وی لیانگ را از انتشار کتاب آشنایی با استانداردهای GS1 باخبر کرد.

رئیس سازمان GS1 سنگاپور از انتشار کتاب آشنایی با استانداردهای GS1 استقبال کرد.
آقای علیرضا ملکی مدیرعامل مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات و رئیس سازمان GS1 ایران، طی نامه‌ای آقای لئو وی لیانگ را از انتشار کتاب آشنایی با استانداردهای GS1 باخبر کرد. وی در این نامه هدف از انتشار کتاب را این‌گونه بیان کرد:

•    ارائه دانش گسترده برای کلیه بخش‌های جامعه در مورد ماهیت GS1 و فناوری‌های آن
•    چگونگی پیاده سازی تکنیک‌های GS1 و بهره‌وری از آن‌ها

وی همچنین در بخش‌هایی از این نامه به معرفی مختصری از مطالب کتاب GS1 پرداخت و پیشبرد شبکه جامعه کاربری GS1، سرعت بخشیدن به مهارت‌های اعضاء با ایجاد مشارکت، ارتباط در محیط تعاملی و ایجاد همکاری و هم‌افزایی توسط GS1 را از مأموریت‌های سازمان در انتشار این کتاب برشمرد.
رئیس سازمان GS1 سنگاپور نیز طی نامه‌ای در پاسخ به ملکی این‌گونه نوشت:
« این کتاب فوق‌العاده است، من به شما و تیمتان به خاطر ابتکار عمل خوبتان تبریک می‌گویم. انتشار کتاب در مورد سازمان بین‌المللی GS1 و استانداردهای آن می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در ارتقاء سطح دانش سازمان‌ها داشته باشد. از شما برای به اشتراک‌گذاری کتاب قدردانی می‌کنیم.»

 کتاب استانداردهای GS1 که به زبان فارسی منتشر شده است، شامل موضوعاتی است که GS1 را به عنوان یک سازمان بین‌المللی تعاملی معرفی می‌کند. این کتاب در چند فصل مجزا به معرفی سازمان GS1، حوزه‌های تخصصی GS1، انواع بارکدها و کاربردهای آن‌ها پرداخته است. جهت آشنایی با این کتاب لینک زیر را کلیک کنید.

آشنایی با استانداردهای GS1