کاتالوگ خرده فروشی

کاتالوگ خرده‌فروشی

امروزه خرده‌فروشی‌ها با رقیبانی قوی دست و پنجه نرم می‌کنند، رقیبانی که به طور خاص توسط مصرف‌کنندگان امروزی که به دنبال کیفیت بالاتر، تنوع خدمات در مقابل صرف هزینه و زمان و پیچیدگی کمتر هستند، بهتر پذیرفته می‌شوند.

به کمک استانداردها و فناوری؛ خرده‌فروشی هوشمندتر می‌شود .

تجارت الکترونیکی که بر مبنای استانداردهای GS1 شکل گرفته باشد، از هزینه‌های ناشی از انبوه کاغذبازی‌های سفارش‌ها، صورتحساب‌ها، مدارک تحویل و مواردی از این دست، و همچنین از خطاهای ارتباطاتی که فرآیند حل آن‌ها سالانه میلیون‌ها تومان برای خرده‌فروشان هزینه در بر دارد؛ پیشگیری می‌کند.

زمان سیستم مبتنی بر فرم‌های کاغذی و فکس را به نصف کاهش دهد. اسکن الکترونیکی بسته‌های ارسالی، به طور خودکار می‌تواند صاحب کالا را از آنچه که راننده و یا تأمین‌ کننده دریافت کرده‌اند؛ مطلع سازد. کارگران در این صورت، دیگر زمان خود را برای شمردن جعبه‌ها و یافتن اختلافات به هدر نمی‌دهند.

نظام GS1 کلید حذف بیشتر فرم‌های کاغذی و اشتباهاتی است که با استفاده از آن‌ها پیش می‌آمد. این نظام زیربنای قوی‌تری را به منظور دیده‌شدن موجودی و ذخایر انبارها به وجود می‌آورد. نظامی تجهیز شده با موجودی به‌روز و دقیق، که سبب می‌شود اقتصاد از سطح بالای کنترل بر روی موجودی انبارها و میزان پایین کالاهای در انبار مانده؛ منتفع شود. این به معنای خدماتی بهتر برای مصرف‌کنندگان است، حذف تعداد زیادی از کنترل‌ها بعلاوه صرفه‌جویی قابل تأملی در هزینه‌ها و زمان.