۱۰ فناوری هوشمندی که برای خودکارسازی انبار موردنیاز است (قسمت دوم)

در قسمت پیشین برخی از تکنولوژی های هوشمندی انبار را مرور کردیم در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ تکنولوژی دیگر برای خودکارسازی انبار آشنا کنیم.

۶. ذخیره خودکار و سیستم‌های بازیابی (AS / RS)

سیستم‌های ذخیره خودکار و بازیابی یک مفهوم جدید نیستند، اما پیشرفت در فن‌آوری هوشمندی انبار آن‌ها را مؤثرتر و دقیق‌تر از قبل کرده است. این سیستم‌های هوشمند برای ذخیره‌سازی عمودی چندبعدی که در صنعت انبار و صنعت رایج شده است، ایده آل هستند. آن‌ها می‌توانند بیش از ۴۰.۰۰۰ کیلو را انبار کنند. متحرک کردن این اوزان، حتی با کمک، می‌تواند برای مردم خطرناک باشد. سیستم‌های ذخیره خودکار و بازیابی خودکار می‌توانند این اقلام فوق سنگین را کنار بگذارند و آن‌ها را بدون هیچ مسئله‌ای بازیابی کنند.

ذخیره خودکار و سیستم‌های بازیابی

7.کنترل موجودی خودکار

موجودی، مایع حیات یک انبار است. یکی از نشانه‌های سوء مدیریت عدم کنترل جامع موجودی شرکت است که باعث بروز فاجعه‌ای برای سرمایه‌گذاران می‌شود و از دست دادن سریع سرمایه‌شان می‌شود. شبکه‌های کنترل موجودی خودکار با سیستم مدیریت انبار و پیگیری همه‌چیز در داخل تأسیسات در زمان واقعی. آن‌ها به‌محض ورود یا خارج شدن از تأسیسات ، هرگونه تغییر را به‌طور خودکار حساب و گزارش می‌کنند.

8.پایداری هوشمند

پایداری هرساله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و فناوری هوشمند می‌تواند با کاهش مصرف انرژی کلی آن‌ها، کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای و کار برای از بین بردن زباله‌های محصول و تسهیلات ، به پایداری انبارها کمک کند.

ادامه مقاله را از وبسایت ccs بخوانید