پیام تبریک علیرضا ملکی به مناسبت روز صنعت و معدن

علیرضا ملکی، مدیرعامل مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران دهم  تیرماه روز صنعت و معدن را به كلیه صنعتگران، و کسب و کارهای  كشور تبریک گفته و صنعت را مهمترین نیروی محرکه هر کشور برشمرد. ایشان خاطر نشان کرد مرکز ملی به عنوان تنها نماینده سازمان GS1 در زمینه شناسایی و ردیابی کالاها، ارائه انواع کدها از جمله کد GLN که در شرایطی که کشور با بیماری کرونا مواجه شده بسیار در شناسایی مکان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی مسمر ثمر واقع شده است.

وی در ادامه گفت مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران همواره آماده همکاری با هدف رونق کسب و کارها می‌باشد. این مرکز همچنین جهت تنظیم عرضه و تقاضا با سازمان‌ها دولتی و ارگان های نظارتی نیز همکاری ها بسیار زیادی داشته است. تلاش برای رونق تولید و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای حمایت از تولید، سرلوحه‌ی تمامی فعالیت‌ها و اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت و ارگان‌های تابعه قرار دارد.

در پایان امیدوارم با عنایت خداوند متعال و همدلی و کوشش شبانه روزی کارکنان و مسئولان خصوصا در شراطی که عمده کسب و کارها با یک بحران اقتصادی در مواجهه با بیماری کرونا به سر می‌برند، روز صنعت و معدن در سال ۹9 ، سرآغاز پیشرفت و رسیدن به دستاوردهای بزرگ تر باشد و بتوانیم در کنار هم فصلی غرورآفرین برای اقتصاد کشور رقم بزنیم.