0
روز صنعت و معدن

پیام تبریک رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی به مناسبت روز صنعت و معدن (به همراه ویدئو)

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت در پیامی روز ملی صنعت و معدن را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

 پیام تبریک روز ملی صنعت و معدن

 مرجان فقیه نصیری ضمن تبریک و تهنیت روز ملی صنعت و معدن به تمامی تلاشگران این عرصه، اظهار کرد:

این روز فرخنده را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان سبب تحقق شعار سال و دست یابی به جهش تولید شود و برای کشور آثار خیر و برکاتی به همراه داشته باشد.

بیست و چهارمین دوره بزرگداشت روز ملی صنعت 

رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت در نشست خبری اخیر خود با اصحاب رسانه پیرامون چگونگی برگزاری بیست و چهارمین دوره بزرگداشت این روز، اظهار داشت:
امسال باید بیش از دو هزار و پانصد نفر از فعالان عرصه تولید، صنعت و‌ معدن در مراسم گرامیداشت این روز شرکت می‌کردند، اما بخاطر کرونا این مراسم به صورت محدود و در یک جمع سمبلیک با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سازوکار انتخاب منتخبین 

به گزارش خبرگزاری صنایع، فیاض در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون سازوکار انتخاب منتخبین روز ملی صنعت و معدن، بیان داشت:
در مراسم امساال، واحدهای برگزیده و ‌نمونه صنعتی و‌ معدنی را در هفت محور معرفی می‌کنیم. در ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و‌ معدن چهار کمیته داریم که یک کمیته برای معرفی برگزیدگان است. برگزیدگان توسط این کمیته بر اساس دستورالعمل های انتخاب برگزیدگان معرفی خواهند شد که حدود ۲۹ نفر هستند. در مراسم روز ملی صنعت و معدن امسال برگزیدگان در بخش صنایع معدنی، مکتشفین معدنی، بهره‌برداران معادن و کارآمدان معادن معرفی و‌ تجلیل خواهند شد. یک‌ کارافرین بانو، یک کارآفرین جوان و یک پیشکسوت نیز در مراسم روز ملی صنعت و ‌معدن معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.