مطالعه موردی IMMAGINO توسط GS1 ایتالیا و مزایای کیفیت انبوه سازی داده در صنعت خرده‌فروشی کلمبیا (GS1 کلمبیا)

کسب‌وکار به‌طور فزاینده‌ای به‌خوبی داده‌های خود متصل است. داده‌های باکیفیت بالا برای ضبط داده‌های مصرف‌کنندگان و رانندگی فروش آنلاین ضروری هستند. استانداردهای GS1 ابزاری برای ساخت یک بنیان محکم برای بهبود کیفیت داده‌ها و تجارت مشترک است به‌نحوی‌که آن‌ها مطمئن خواهند شد که داده‌های سازمان شما کامل، مطابق با مقررات است. با همکاری یک تکنولوژی Brandbank و ارائه‌دهنده راه‌حل GS1 ایتالیا قادر به راه‌اندازی زمان ثبت در Immagino شد و کاربران Immagino را قادر می‌سازد تا با اتحادیه غذایی اروپا سازگار باشند. همچنین عکس‌ها و اطلاعات بسته‌بندی را به‌روزرسانی کرده به‌طوری‌که آن‌ها می‌تواند یک تجربه خرید یکپارچه آنلاین را به مصرف‌کنندگان خود پیشنهاد کنند.67٪ از خریداران اینترنتی تمایلی به خرید یک محصول بدون تصویر ندارند و نکته جالب این است که خریدوفروش آنلاین تا 40٪ هنگامی‌که تصاویر متعدد از یک محصول وجود دارد، افزایش می‌یابد.

برای خرید آنلاین، تصویر بسته معنای کسب و کار دارد. بدین معنی که مصرف‌کنندگان امروز بیشتر و بسیار با دقت متون روی جعبه، بطری و قوطی‌های مواد غذایی خریداری‌شده را می‌خوانند. اطلاعات بر روی برچسب یک بخش ضروری از فرایند تصمیم‌گیری برای خریداران است، بدین منظور که مصرف‌کنندگان می‌خواهند تمام مواد تشکیل‌دهنده مواد غذایی را که آن‌ها برای خود و خانواده‌های خود خرید کرده‌اند را بدانند. در وب‌سایت‌های خرید آنلاین، عکس‌های با کیفت برای محصولات به‌عنوان یک «تصویر بسته» هستند که این برچسب‌ها باید وجود داشته باشند و گزینه انتخابی نیستند. در این زمینه صنایع کوچک بنگاه‌های اقتصادی فعال در صنعت حلال از طریق یک شبکه در کشورهای اسلامی با همکاری مؤسسات استاندارد کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی و مؤسسات علمی و تحقیقاتی مرتبط در کشورهای اسلامی به یکدیگر می‌پیوندند.

قوانین جدید برچسب مواد غذایی

نهادهای نظارتی در سراسر جهان، در حال کار برای پاسخ به این خواسته‌ها و برای محافظت از شهروندان، با تضمین در دسترس بودن اطلاعات دقیق در مورد مواد غذایی برای فروش، فعالیت دارند. اتحادیه اروپا اطلاعات غذایی مقررات 2011/1169(EU 1169) یکی از نمونه های قابل‌مشاهده از این روند است. بسیاری از قوانین دقیق در اتحادیه اروپا 1169 در دسامبر 2014 به اجرا درآمد. به‌عنوان‌مثال، در حال حاضر، انواع اطلاعات در تمام برچسب‌های مواد غذایی آماده، ازجمله نام و توضیحات، مواد تشکیل‌دهنده آن و سایر اطلاعات بیشتر، اجباری است. یکی قوانین خاص اتحادیه اروپا 1169 مربوط به «فروش از راه دور» است، که در جهان امروز همیشه به معنی فروش از طریق وب‌سایت است. این قانون بیان می‌کند که یک مصرف‌کننده در یک وب‌سایت خرید باید به همه اطلاعات بستهبندی برای دسترسی یک مصرفکننده در یک فروشگاه خشت و گل وجود داشته باشد.

فروشگاه خشت و گل در انواع سازمانهای تجارت الکترونیکی، سازمانهای کاملاً فیزیکی (شرکت ها) که با عنوان سازمانهای خشت و گل (سنتی) شناخته می‌شوند.

تصاویر باکیفیت و اطلاعات دقیق اساسی هستند

خرده‌فروشان و صاحبان نام تجاری امروز به تصاویر محصول و اطلاعات دقیق مصرف‌کننده، برای طیف گستردهای از کاربردها نیاز دارند، ازجمله: وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، کوپن، آگهی، کاتالوگ، تبلیغات، در فروشگاه تبلیغات و سایر. استراتژی GS1 برای کمک به کاربران، دستیابی به کیفیت داده‌ها در ستون‌های کلیدی است که یکی از این اهداف، ارائه خدمات دادههای مستر است مانند خدمات تصویر، خدمات اندازه‌گیری، خدمات فیزیکی، که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد به‌راحتی خواسته‌های مصرف‌کنندگان و شرکای تجاری خود را پاسخ دهند. خدمات شرکت Immagino GS1 ایتالیا، هر دو مورد کیفیت بالای عکسها و صحت داده‌های مستر را فراهم می‌کند. نتیجه این کار ایجاد یک همکاری موفق بین GS1 ایتالیا و شرکت Brandbank، ارائه‌دهنده راهحل و متخصص در ایجاد فن‌آوری، مدیریت و توزیع اطلاعات محصول دیجیتال برای صنعت خرده‌فروشی است.

چگونه Immagino کار می‌کند؟

به‌طور خلاصه، Immagino امضاء دیجیتال مشترکین را به‌وسیله “packshots” محصولات و نیز ضبط و به اشتراک‌گذاری تمام اطلاعات چاپ‌شده بر روی برچسب محصول فراهم می‌کند. برای صاحب نام تجاری و یا خرده‌فروش، کار با Immagino GS1 ایتالیا ساده و در عین تأثیرگذار است. تولیدکننده تنها نیاز دارد که به‌طور منظم محصول را در بسته‌بندی فروشگاه ارسال نماید. تیم Immagino مراقبت از بقیه کار را به عهده دارد. اول، یکی از عکاسان حرفه‌ای Immagino عکسی از همه زوایای بسته‌بندی محصول را گرفته و دو تا از عکس‌ها با شبکه Immagino از صاحبان نام تجاری و خرده‌فروشان برای چاپ و بازاریابی دیجیتال و فعالیت‌های تبلیغاتی، ازجمله وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، کوپن، آگهی، کاتالوگ، چاپ و تبلیغات اینترنتی، تخصیص فضای مدلهای، نمایش تبلیغاتی و سایر موارد در فروشگاه به اشتراک گذاشته می‌شود. در همان زمان، همه اطلاعات بر روی برچسب محصول چاپ‌شده که به‌صورت دیجیتالی و طبقه‌بندی‌شده شامل: توصیف، مواد تشکیل‌دهنده و غیره است.

فرآیند راستی آزمایی کیفیت داده های قوی

اطلاعات بسته بندی است که ضبط‌شده بررسی مجدد می‌شود. چند نفر مختلف در تیم Immagino داده‌های استخراج‌شده مصرف‌کننده بر اساس اطلاعات برچسب را بررسی می‌کنند. سپس این داده‌ها توسط مالک تولیدکننده / نام تجاری که درنهایت مسئولیت کیفیت داده‌های خود رادارند تأیید نهایی می‌شود. تمامی مراحل Immagino سریع، کارآمد، بدون درز و با نقش‌های بسیار روشنی تعریف‌شده و مسئولیت برای همه طرف‌های درگیر مشخص است. «توانایی برای انتقال تصاویر به‌صورت الکترونیکی یک ابزار قدرتمند است که تسهیل فرآیندها و هزینه در سراسر زنجیره عرضه را کاهش می‌دهد. وال ریو دی ناتاله مدیرعامل شرکت، Mondelēz ایتالیا.»

فقط 100 روز برای راه‌اندازی پروژه

با تشکر از تلاش‌های GS1 ایتالیا برای ایجاد شور و شوق و حمایت قوی درمیان تولیدکنندگان و خرده‌فروشان در کشور خود، پروژه Immagino در کمتر از چهار ماه برای راه‌اندازی آماده شد. شرکت‌های زیرمجموعه برندهای پروژه این شرکت هستند. در پایان کار 100 روز نتیجه کار بدین‌صورت نمایش داده‌شده است:700 شرکت سازنده، 13 شرکت بین‌المللی و داخلی خرده‌فروش، 80% اطلاعات بازار ایتالیایی اشتراک‌گذاری شد و تعداد 40000 اقلام تجاری. شکل زیر نمایی از کل شرکت‌ها را نمایش می‌دهد. [3]

قدرت دادن به فرایند با استانداردهای GS1

استانداردهای GS1 در شرکت Immagino امکان ارائه یک‌زبان مشترک در سراسر سیستم‌ها و فرآیندهای شرکت‌های مختلف درگیر را ممکن می‌سازد. شمارههای تجارت جهانی (GTIN) GS1، پایه و اساس خدمات Immagino هستند؛ زیرا آن‌ها منحصربه‌فرد و شناسایی بدون ابهام اقلام تجاری را ممکن می‌سازند. مشخصات دقیق در استانداردهای اندازه‌گیری و بسته‌بندی GS1 برای اندازه‌گیری ابعاد محصولات و بسته‌بندی استفاده می‌شود. عکس‌ها و تصاویری محصولات، سازگار با مشخصات تصویر محصول GS1 هستند که در حال حاضر استانداردی مناسب برای رنگ تصویر و کیفیت و همچنین فرمت‌های فایل، ویژگی‌ها و اندازه هستند. به‌عنوان بخشی از روند ضبط داده‌ها و تأیید آن، همچنین Immagino باعث می‌شود تا استفاده ازلاگ های GS1 رای استفاده اپلیکیشن های کارکنان، به جهت مبارزه با استفاده غیرقانونی و یا غیرمجاز از GS1 جهانی، توسط پیشوند شرکت‌ها و کلید شناسایی GS1 ممکن شود.

Immagino اولین گام مهم در جهت تصویب گسترده از شبکه جهانی هماهنگسازی دادههای (GDSN) GS1، است. در پایان سال 2015، Immagino، تحویل محتوای دیجیتال به‌روز شده برای ده‌ها هزار GTINs را از طریق GS1 GDSN بیان کرده است، به‌طوری‌که می‌توان از کیفیت بالای داده‌های مستر محصول، در سراسر زنجیره‌تامین جهانی استفاده کرد. GS1 GDSN و Immagino یک اولویت برای کل صنعت خرده‌فروشی است زیرا آن‌ها به بهبود مدیریت پیچیده‌ای از داده‌های مستر کالا (master data) ، برای صرفه‌جویی قابل‌توجه ای در هزینه، کمک می‌کنند. Maniele Tascaمدیرکل، بازاریابی Selex Gruppo. با این شرایط Immagino دارای موارد زیر است:

  • کارآمدی: بدون روند افزونگی؛ نقش‌ها و مسئولیت‌های افراد درگیر روشن است.
  • تکمیلی: این نسخهها برای مواد غذایی و غیر غذایی، مواد غذایی تازه و اقلام وزنی متغیر، برای بسته‌بندی استاندارد، فصلی و تبلیغاتی کار می‌کند.
  • چند مجرایی: تصاویر باکیفیت بالا میتواند برای وب‌سایت‌ها، اعلامیه چاپ و کاتالوگ، نمایش تبلیغاتی و تبلیغات، استفاده شود
  • دقیق بودن: حداکثر دقت در پردازش و ارائه تصاویر و اطلاعات، تأییدشده توسط صاحبان نام تجاری
  • انطباق: تضمین انطباق با الزامات EU1169 برای فروش از راه دور محصولات غذایی
  • تمرکزمصرفکننده:پاسخ به انتظارات مصرف‌کنندگان از یک تجربه خرید خوب
  • در دسترس بودن: 24 ساعت شبانه‌روز ، 7 روز هفته
  • نام خوب تجاری برای شما: فهرست برندهای به‌روز شده در Immagino باعث کنترل بر اطلاعات در تمام کانال‌های منتشرشده، می‌شود.
  • قابل‌انعطاف: بهره‌مندی از تصویر و داده‌های «یک به چند» اشتراک‌گذاری شده و یا معیارهای سفارشی اشتراک‌گذاری داده‌ها بر اساس مورد به مورد. [3]

امروز رقابت در شرکت‌های کوچک و متوسط ​​بستگی به ابزاری مانند Immagino دارد. رناتو بناگلیا (Renato Bonaglia) مدیرعامل شرکت، Alcass

  1. مزایای کیفیت داده انبوه سازی شده در صنعت خرده‌فروشی کلمبیا

: Massifying یک استراتژی انبوه است که برخی از شرکت‌های لوکس به‌منظور دستیابی به رشد درفروش محصول استفاده می‌کنند GS1. کلمبیا ابتکار عمل ترویج کیفیت داده را برای افزایش ایمنی مصرف‌کننده شروع می‌کند.

 

ادامه مقاله مطالعه موردی IMMAGINO توسط GS1 ایتالیا و مزایای کیفیت انبوه سازی داده در صنعت خرده‌فروشی کلمبیا (GS1 کلمبیا)