محصولات خود را سریع و راحت به بازار عرضه کنید

با DNA محصول زندگی را آسان و محصولات خود را به‌سرعت روانه بازار کنید. GS1 تنها منبع قابل اعتماد برای همه.

این ویدئو در مورد دو خرده‌فروش به نام‌های کاپوچینو و تیهی است که قصد دارند محصولات خودشان را در بازارهای آنلاین عرضه کنند.

کاپوچینو و تیهی به تازگی خبرهای خوبی دریافت کرده‌اند. فروشگاه‌های جدید قصد دارند محصولات آن‌دو را به بازار عرضه کنند و به آن‌ها چراغ سبز نشان دادند تا داده‌های محصولاتشان را به اشتراک بگذارند. اما این کار برای کاپوچینو زحمت بیشتری دارد. چراکه اطلاعات آن‌ها بسیار پراکنده است و حتی هنگامی‌که آن‌ها آماده به اشتراک‌گذاری اطلاعات شدند. نمی‌دانند چه اطلاعاتی از آن‌ها درخواست می‌شود. این موضوع باعث عدم اطمینان از صحت اطلاعات می‌شود و داده‌های آن‌ها توسط فروشگاه رد می‌شود. در نهایت تیم کاپوچینو کاملاً در جا زده است. از سوی دیگر تیهی در حال استفاده از DNA محصول است. آپلود کردن داده‌ها برای آن‌ها بسیار آسان است.

داده ابتدا سنجیده و سپس تائید می‌شود. و تأییدیه‌ی چند خرده‌فروشی را به‌طور هم‌زمان به دست می‌آورد. و این‌گونه تیهی در قفسه فروشگاه‌ها به‌صورت روزانه و نه هفتگی یافت می‌شود و هم‌زمان با شروع گردش، فروش آغاز می‌شود و تیم برای انجام سایر کارها آزاد است.

در همین حین، کاپوچینو دوره راه‌اندازی خود را ازدست ‌داده است و هنوز در تلاش هستند تا خواسته‌های فروشگاه‌های مختلف را برطرف کنند. با DNA محصول زندگی را آسان و محصولات خود را به‌سرعت روانه بازار کنید.

GS1 تنها منبع قابل اعتماد برای همه.