کدینگ خدمات

سیستم کدینگ خدمات

با توجه به اينكه افزایش اشتغال در بخش خدمات در برنامه هفتم توسعه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، سامانه كدينگ خدمات مركز ملي شماره‌گذاری كالا و خدمات ايران، مراحل تست و آزمايش عملياتی و بهره‌برداری پايلوت، بهبود و ارتقاي نرم‌افزار را طی كرده و آماده بهره‌برداری مشتريان و متقاضيان مختلف می‌باشد؛ لازم به ذکر است تا کنون بيش از 4000 كد ملي خدمات از صاحبان و ارائه‌دهندگان خدمت در اين سامانه ثبت شده است.

از اين رو سيستم كدينگ خدمات مركز ملی شماره‌گذاری كالا و خدمات ايران به صورت يكپارچه اطلاعات ذكر شده را مديريت كرده، بازار خدمات را سامان داده و به شناسايی خدمات موجود و اطلاعات ارائه‌دهندگان خدمت نظم می‌دهد و در نهايت بانك اطلاعاتی جمع‌آوری شده را به ارگان‌ها، سازمان‌ها و شركت‌ها ارائه داده و بدين طريق فضای عرضه و تقاضاي خدمت را به هم وصل می‌كند. شايان ذكر است سامانه مذكور تنها جهت اطلاع‌رسانی و معرفی خدمات شركت‌ها بوده و هيچگونه اطلاعاتی از قراردادها، ميزان فروش يا خدمات ارائه شده در آن ثبت نخواهد شد.

لذا جهت آگاهی و ارتقای فرهنگ استفاده از نظام كدينگ خدمات و ايجاد زيرساخت‌های لازم با چشم‌انداز استفاده از تكنولوژی‌های روز دنيا بوسيله كد، به اطلاع می‌رساند ثبت اطلاعات در اين سامانه كه تا به حال در چارچوب تعرفه‌های مصوب انجام ميشده حسب تصميمات اتخاذ شده در حال حاضر براي آن دسته از اعضای مرکز كه در سال‌هاي گذشته به عضويت مركز ملی شماره‌گذاری كالا و خدمات ايران (ايران‌كد) درآمده‌اند  تا تاریخ 23/7/99 بصورت رايگان امكان‌پذير است.

جهت ثبت اطلاعات خدمات قابل ارائه به سامانه پرتال خدمات به آدرس زير مراجعه يا جهت هماهنگي و كسب اطلاعات بيشتر از سامانه مذكور از طريق تماس با 02188924605 الی 14 داخلي 237 – 230  اقدام فرماييد.