تخفیف در اخذ ایران‌کد برای متقاضیان ورود به فهرست منابع دستگاه مرکزی نفت

معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در توافق با مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران، تخفیف‌هایی را برای عضویت و اخذ ایران‌کد برای برخی شرکت‌های سازنده و تامین‌کننده تجهیزات صنعت نفت در نظر گرفته است.

 

اداره کل نظام تامین و تجاری‌سازی فناوری معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در توافق با مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران (ایران‌کد)، به‌منظور تسهیل در روند ثبت‌نام و خوداظهاری شرکت‌های سازنده و تامین‌کننده در سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت سازندگان و تامین‌کنندگان دستگاه مرکزی وزارت نفت، تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

بر اساس این گزارش، این تخفیف‌ها شامل تخفیف ۵۰ درصدی برای عضویت در سامانه ایران‌کد و تخفیف ۲۵ درصدی برای اخذ ایران‌کد است.

دبیرخانه شورای هماهنگی منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت در اطلاعیه‌ای با اعلام این مطلب اضافه کرده است: از آنجایی که تخفیف‌های یادشده شده تا پایان شهریورماه امسال دارای اعتبار است، از همه شرکت‌های سازنده و تامین‌کننده داخلی متقاضی ورود به فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت AVL درخواست می‌شود به‌منظور بهره‌مندی از فرصت ایجاد شده، در صورت لزوم نسبت به دریافت کد عضویت و ایران‌کد (کالا) از طریق تارنمای www.irancode.ir و نمایندگی‌های مربوطه اقدام کنند.

 

سایت اطلاع رسانی شرکت نفت

 

سایت اطلاع رسانی انرژی امروز