بهبود خدمات غذایی و اعتماد مشتریان از طریق استانداردهای GS1

بهبود خدمات غذایی و اعتماد مشتریان از طریق استانداردهای GS1: آیا می‌دانید، درآمد خدمات غذایی به‌عنوان صنعتی جهانی، سالانه بیش از 2.2 تریلیون دلار است و این رقم هرسال افزایش می‌یابد؟

استانداردهای GS1 به اعضای آن کمک می‌کند تا زنجیره‌ی تأمینی امن و کارآمد داشته باشند.

جالب است بدانید، امروزه در صنعت خدمات غذایی، استفاده از شناسه منحصربه‌فرد محصولات یا عدم استفاده از آن‌ها، اصلاً عجیب نیست!

برای تغییر در این  صنعت عظیم، نیاز به یک روش و رویکرد گام‌به‌گام است.

بسته مشارکت خدمات غذایی(Foodservice Engagement Kit) ابزارهایی را برای ارائه دلایل قانع‌کننده در کسب‌وکار فراهم می‌آورد تا بازیگران این صنعت مزایای استفاده از استانداردها و برنامه‌های GS1 را دریابند.

تعدادی از مواردی که این بسته به آن‌ها اشاره می‌کند عبارت‌اند از:

  • خودکار سازی جریان اطلاعات بین شرکای تجاری متناسب با نیازها و الزامات این صنعت
  • اشاره به موارد ضروری نظیر ویژگی‌های آلرژی‌زا و EU1169
  • کاهش اطلاعات نادرست و ناکارآمد در زنجیره تأمین مواد غذایی
  • ایجاد یک زیرساخت مشترک برای سلامت و ردیابی مواد غذایی با شناسایی و صحه‌گذاری محصول

علاوه بر این، استانداردهای GS1 با کاهش خطاهای دریافت، اعتباربخشی و اصلاح گردش اموال، به بهبود مدیریت اموال می‌پردازد. همچنین GS1  با ساخت شبکه‌ای از اعضا، متشکل از پذیرندگان اولیه، می‌تواند دیگران را برای مشارکت گسترده در صنعت تحت تأثیر قرار دهد. ازآنجاکه کمبود اطلاعات غذایی موجود درباره مواد غذایی در فروشگاه‌ها، نگرانی اصلی مصرف‌کنندگان است؛ GS1 با ارائه راهکارهای خود، اطلاعات مفیدی نظیر محل، تاریخ و سری تولید را در قالب بارکد به محصولات پیوست می‌کند.  جالب است بدانید تمایز میان خرده‌فروشی مواد غذایی و خدمات مواد غذایی در حال از بین رفتن است و این امر منجر به افزایش رقابت برای مصرف‌کنندگان می‌شود.