استانداردهای GS1 به کسب و کارها کمک میکند تا قوی‌تر از همیشه ظاهر شوند.

ما در حال تجربه یک بحران جهانی بی سابقه هستیم که همه  مردم را در همه کشورها، به یکدیگر پیوند می‌دهد. با پیچیده تر شدن زندگی روزمره و تجارت ، اولویتهای ما در GS1 بدون تغییر باقی میماند: برای محافظت از سلامتی و ایمنی خانواده GS1 و حمایت از بیش از 2 میلیون عضو در سراسر جهان.

همکاری همبستگی، انجام کارها به عنوان یک خانواده واحد: پیرامون ما نمونه هایی از چگونگی همکاری صنایع ، دولتها و سازمانها برای سود بیشتر است. ما به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی ، بیش از 45 سال تجربه در این صنعت داریم و می‌توانیم استانداردهای جهانی و جهانی و قابل اجرا را با یکدیگر هماهنگ کنیم.

زنجیره های تأمین در بعضی مواقع ، تحت شرایط مرگ و زندگی ، به مرزهای خود کشیده می شوند. خواه این پاسخی در برابر بلایای طبیعی ، نگه داشتن قفسه های  پر از مواد غذایی در فروشگاهها، خرید آنلاین یا جریان کارآمد و یکپارچه محصولات مراقبت های بهداشتی حیاتی باشد ، GS1 مسئولیت بزرگی را برای ارائه ارزش جدید (و تجدیدپذیر) به صنعت احساس می کند. در سطح پایه ای ، برای دستیابی به مقصد خود باید محصولات و ملزومات کاملاً مشخصی شناسایی شوند و اطلاعات دقیق در مورد این محصولات باید بصورت آشکار و کارآمد به اشتراک گذاشته شود. استانداردهای GS1 به فعال کردن این امر کمک می کند.

این همه گیر جهانی همچنین منجر به افزایش چشمگیر ارتباطات دیجیتال شده است. تحول دیجیتالی واقعی با سرعتی بسیار سریعتر از آن چیزی که تصور می کرد اتفاق می افتد. هنگامی که ما از این بحران برآمدیم ، افراد عادات جدیدی را کسب می کنند که شامل ارتباطات مجازی ، کار از راه دور و تحصیل مجازی است. و خریدارانی که به تحویل در خانه و خدمات آنلاین تکیه کرده اند احتمالاً همچنان به استفاده از آنها در آینده نیز خواهند پرداخت. این تحول دیجیتالی دارای پتانسیل نامحدودی است ، اما تنها درصورتی که می توانیم اطمینان داشته باشیم که دادههای محصولات دقیق و به روز هستند.

 

اینجا در GS1 ، ما تجربه و تخصص لازم برای کمک به ایجاد پل های فیزیکی و دیجیتالی تجارت را داریم. ما برای صدای “بوق” در هنگام اسکن در فروشگاهها و بارکد GS1 که قدرت آنها را می شناسیم شناخته شده ایم. با این حال ، این بوق ها به سرعت در حال تبدیل به کلیک هستند. ما همراه با صنایعی که در خدمت آنها هستیم ، چالش‌های برآمده از این بحران را پیمایش خواهیم کرد و برای بهبود آمادگی پاسخ ، چابکی زنجیره تأمین و شفافیت همکاری خواهیم کرد. در سراسر بخش مراقبت های بهداشتی ، خرده فروشی و حمل و نقل و لجستیک که به آنها خدمت می کنیم ، همه تلاش خود را برای کمک به ظهور مشاغل حتی قوی تر انجام خواهیم داد.

 

114 سازمان عضو GS1 در سراسر جهان تعهدات بیشتری نسبتبه همیشه به شرکتهای عضو ارائه می دهند. ما اینجاییم تا کمک کنیم.