آکام مکاترونیک نوین فناور

شرکت آکام مکاترونیک نوین فناور، متشکل از دانش آموختگان برترین دانشگاه های ایران می باشد که پس از طی سال ها فعالیت در صنعت و کسب تجربه در بالاترین سطح دانش، و انجام چندین پروژه بین المللی و داخلی، در جهت اعتلای سطح دانش فنی کشور تشکیل شده است. این شرکت در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار موفق به اخذ تأییدیه دانش بنیان از معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری شده است. هدف شرکت بومی سازی محصولات مورد نیاز صنعت در حوزه اینترنت اشیاء و اتوماسیون صنعتی پیشرفته به منظور افزایش راندمان، کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه نگه داری افزایش قابلیت های مدیریتی و همچنین انتقال اطلاعات بر بستر شبکه امن و غیر قابل نفوذ با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز بر روی سرور های داخلی می باشد. ساختار پروژه ها و فعالیت های شرکت بر روی مجموعه پلتفورم تخصصی شرکت پیاده سازی می شود، و قابلیت افزودن انواع سیستم ها و ماژول ها به آن فراهم می باشد.

حوزه فعالیت شرکت:

  1. انجام پروژه های متفاوت در خصوص سیستم های ردیابی خودرو، انسان و Asset Management
  2. قابلیت ارائه خدمات اپلیکیشن موبایل تحت سیستم عامل های اندروید و  IOS
  3. توانایی توسعه محصول مبتنی بر مدل MVC،WebAPI  و معماری سرویس گرا
  4. دارای تجربه بالا در خصوص ارائه و توسعه محصول با استفاده از Angular
  5. توانایی توسعه محصول و تسلط بالا بر پایگاه داده های گوناگون مانند SQL Server، MongoDB و …
  6. توانایی توسعه محصول تحت سیستم عامل های لینوکس و ویندوز، درایور نویسی و خدمات خاص سخت افزاری و نرم افزاری
  7. برنامه نویسی سخت افزار، شامل سخت افزارهای RealTime و سخت افزار های مبتنی بر  Embeded Microprocessor برنامه نویسی و طراحی سخت افزار های Low Power و بی سیم و سخت افزار های IOT مانند NB- IOT و لورا و سیگفاکس
  8. آشنا به مفاهیم و روش های برنامه نویسی بلاکچین
  9. توانایی طراحی و پیاده سازی پروتکل ها و استک های مرتبط با تجهیزات IOT در لایه سخت افزار و نرم افزار و سرور
  10. شرکت قابلیت ارائه سمپل درخواستی متناسب با استاندارهای برنامه نویسی مرکز را نیز دارا می باشد.
  11. در خصوص تامین تجهیزات سخت افزاری شرکت آمادگی خود را در تامین تجهیزات مرتبط با RFID و دستگاه های IOT را اعلان می کند.

 

محصولات:

  1. سیستم هوشمند مدیریت و مانیتور باتری آکام

شرکت آکام، با مطالعه و تحقیق بر روی قسمت UPS و باتری مراکز و ایستگاه های مخابراتی، بیمارستان ها، شرکت نفت و پتروشیمی، بانک ها و … سیستم هوشمندی را طراحی و تولید نموده است که می تواند نقش مؤثری در افزایش راندمان باتری داشته و هزینه های مربوط به نگهداری را به شکل چشمگیری کاهش دهد. این سیستم شامل سه بخش دیوایس، سرور و پنل مدیریتی می باشد.

 

  1. سیستم اسکادای آکام با طراحی HMI واکنشگرا

AKAM SCADA System را می توان در صنایع تولیدی، انرژی و نیرو ، نفت و گاز ، آب و فاضلاب ، مواد شیمیایی و دارویی ، انبارداری و لجستیک، اتوماسیون ساختمان، مواد غذایی و آشامیدنی، معدن، حمل و نقل و آب و برق استفاده کرد.

به دنبال یافتن راه حلی آسان برای دستیابی به اطلاعات برای کاربرد های مبتنی بر ابر، AKAM Gateway  یک OPC UA IOT Broker است که برای نیازهای اینترنت اشیا طراحی شده است. این سیستم یک مکانیزم ساده و ایمن را برای جمع آوری داده های real-time و آلارم ها و وضعیت PLC ها و سیستم های کنترل فراهم می کند. سپس داده های جمع آوری شده را به AKAM Cloud  ارسال می نماید. در واقع، OPC UA IoT Broker از پروتکل های حمل و نقل IOT برای برقراری ارتباط با ابر پشتیبانی می کند.

 

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران- فلکه دوم صادقیه- بلوارفردوس شرق، خیابان احمدی، پلاک 3 – واحد4

تلفن: +982144070724 و +982144070748

ایمیل: info@akamtechno.ir