0

چگونه برای محصولات خود بارکد تهیه کنیم؟ (همراه با ویدئو)

در این ویدئوی آموزشی، می‌آموزیم که چگونه برای محصولات خود بارکد دریافت کنیم.

در این ویدئوی آموزشی، می‌آموزیم که چگونه برای محصولات خود بارکد دریافت کنیم.مراحل دریافت بارکد در لینک نشان داده شده‌است.

در ویدئو شخصی تولید کننده میخواهد برای مرباهای تولید خود بارکد دریافت کند تا بتواند آن را در فروشگاه‌ها به فروش برساند. او عضو GS1 ایران است، بنابراین نیاز به یک پیش شماره منحصربه‌فرد شرکتی دارد و از این طریق است که می‌توان به او یک کد GTIN منحصربه‌فرد برای شناسایی مرباهایش  اختصاص داد. او به دلیل وجود انواع بارکدهای مختلف کمی دچار سردرگمی شده‌است.

ما می‌توانیم به‌عنوان نمایندگی GS1 جهانی در ایران به او برای اینکه از کدام بارکد استفاده کند، کمک کنیم.

بارکدها در نقاط فروش خرده‌فروشی‌ها اسکن می‌شوند. ما تقریباً بر روی تمام محصولاتی که در سراسر جهان فروخته می‌شوند این بارکدها را می‌بینیم. بارکدهای کوچک‌تری برای محصولات بسیار کوچک وجود دارد و بارکدهای متفاوتی نیز برای جعبه‌های مربا استفاده می‌شود.
حتی بارکدهایی هم هست که به شخص درخواست دهنده و خرده‌فروش‌هایی که با او تجارت می‌کنند نیز کمک می‌کنند تا بتواند محصولات خود را در طول زنجیره تأمین ردیابی و رهگیری کنند.
در GS1 ایران، ما با همکاری صنایع به توسعه بارکد می‌پردازیم تا به او کمک کنیم، بتواند بارکدهای درستی را انتخاب کند و به او اطمینان دهیم تا با استفاده از رعایت قوانین رنگ، اندازه و کیفیت بارکدهایش در هرجایی اسکن ‌شود.
بنابراین ایشون می تواند اطمینان داشته باشد که مربای او توسط هر فروشگاهی در هرجایی از جهان قابل‌فروش است.
این بدان معنا است که می‌تواند بر روی مسائل مهمتری مانند ارتقا کسب و کارش تمرکز کند و همه این موارد توسط استانداردهای GS1 امکان‌پذیر است و به افرادی مانند او و هزاران فروشنده دیگر برای فروش محصولاتشان کمک می‌کند.

فرایند دریافت بارکد برای محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =